LKS Paszczyniak Paszczyna - strona nieoficjalna

Strona klubowa

Logowanie

Statystyki

Brak użytkowników
zalogowanych i 1 gość

dzisiaj: 40, wczoraj: 35
ogółem: 370 100

statystyki szczegółowe

Statystyki drużyny

Losowa galeria

Paszczyniak- Gród
Ładowanie...

Ankiety

Utrzymamy się w "A" klasie w tym sezonie??

Aktualności

liga

  • autor: szocyk2, 2012-10-28 18:32

 

 

    LKS Paszczyniak Paszczyna   2 :  0    LKS Ostrów

 

Skład:

 Kosiński, Kucharski ,Rokosz , Wolak D ,Tokarz

,Podjasek ,Kozioł W,Dziedzic(Kisiel),

Chorąży(Śliwa) ,Wolak S(Pyskaty), Szalwa

 

Bramki:

0:1 OSTRÓW

0:2 OSTRÓW

 

 

  • Komentarzy [32]
  • czytano: [966]
 

autor: ~gosc 2012-10-28 21:30:33

avatar fatalny sedzia dramat w jego wykonaniu sedziowac moze tramkarzy ale to niebardzo mu wychodzilo


autor: ~kindol 2012-10-29 07:57:09

avatar Jakkby byl by inny sedzia to moglo by sie to inaczej potoczyc.


autor: ~anonim 2012-10-29 09:04:35

avatar na pewno byscie nie dograli meczu w komplecie!


autor: ~szalok 2012-10-29 09:19:42

avatar A ostrów dograłby???????????


autor: ~chamstwo 2012-10-29 09:33:23

avatar Jak Ostrów nie daje rady to sędziowie pomagają, zresztą koledzy Koszowskiego ( trener Ostrowa, były sędzia) i wszystko jasne. To nie pierwszy taki numer.


autor: ~anonim 2012-10-29 12:38:17

avatar "chamstwo" najpierw sie dowiedz kto jest trenerem Ostrowa a pozniej sie wypowiadaj ! widocznie siedzisz pod miedza i sie nie orientujesz!


autor: ~anonim 2012-10-29 14:48:40

avatar Powiem tyle : Chamstwo na trybunach , chamstwo na boisku . Cwaniactwo w Ostrowie ;)


autor: ~huj z ostrowem 2012-10-29 15:44:28

avatar graliscie jak panienki co chwile sie wywracajac!mowicie na nas chamy a wy jak sie zachowywaliscie jak gbury, czyste wiesniaki z ostrowa:D


autor: ~edd 2012-10-29 16:27:13

avatar PASZCZYNIAK !!!


autor: ~??? 2012-10-29 16:32:52

avatar To kto wkońcu wygrał bo mi sie porąbało już ?


autor: ~anonim 2012-10-29 17:52:05

avatar oj ludzie ludzie zacznijcie grac w pilke a nie napinac sie na stronie! dziecinada


autor: ~anonim 2012-10-29 20:42:47

avatar kapitan z paszczyny to chyba jakiś psychopata po jego zachowaniu, gracz z numerem 11 tez pokazał swój wielki iloraz inteligencji z 10 gość to chyba cały czas w polu robi bo widać ze w lustro nie patrzy (włosy i twarz haha ) co jak co ale sami za czeliście:) kazek wycioł w 1 minucie ortyla na czerwona a koszoski jest trenerem ale juniorków i to drugim trenerem pierwszym jest paweł jasek :) wygrali lepsi tyle:) i zacznijcie grac a nie urywać nogi:)


autor: ~darmowa kiełbasa 2012-10-30 08:43:07

avatar sędziowie są oczywiście neutralni tak jak to było w przypadku Zagorzyc gdzie boczny puścił 3 spalone (3 bramki)i nie uznał jednej prawidłowo zdobytej bramki... bez komentarza, na tym meczu byłem więc wiem co piszę.
Macie mocny skład więc grajcie uczciwie, a sędziów chyba stać na piwo i kiełbasę...Ha ha ha


autor: ~anonim 2012-10-30 13:23:59

avatar sędziowie nie strzelają 5 bramek :) a że u nas jest gościnność to dlaczego nie mozna poczęstować kiełbaską :) w meczu z górą ropczycką co przegralismy u siebie tez zaprosiliśmy sedziów na mały poczęstunek :) nie podyktowali nam karnego i puscili górce 2 bramki ze spalonego:) ale co tam widze ze nie wiesz co to kultura i gościnność , nie w tym sezonie


autor: ~anonim 2012-10-30 14:26:08

avatar to nie był faul na czerwoną kartkę. Nie był to chamski faul tylko zwykłe zatrzymanie. Mógł dostać za to kartę ale nie czerwona.


autor: ~lol2 2012-10-30 17:33:58

avatar Haha faul kazka na ortyla na czerwona kartke hahahahahahaha tyle powiem ... Ortyl za te odzywki do kibiców też powinien coś dostac no ale nie ... Ostrów to przeciez szlachta ... Powiem tylko tyle ... WIEŚNIAKI TYLKO W OSTROWIE !!!


autor: siarra86 2012-10-30 18:10:23

Profil siarra86 w Futbolowo piastwolicapiaskowa.futbolowo.pl/news,17 24311,klasyfikacja-strzelcow.html


autor: ~anonim 2012-10-30 19:18:58

avatar hahah zal mi tych wszystkich ktorzy tak wypisuja


autor: ~zakik 2012-10-30 19:23:26

avatar Ostrów wypierdalac.


autor: ~anonim 2012-10-30 19:32:25

avatar panowie fakty są dwa po pierwszea sędzia był słabiutki ale nie miał żadnego wpływu na wygraną ostrowa bo jak ktoś był na meczu to widział że ostrów był zespołem o te dwie bramki lepszym paszczyna grała bardzo chaotycznie i prowokująco a jeżeli chodzi o te 2 bramki to zostały strzelone w jak najbardziej prawidłowy sposób nawet przecież zawodnicy nie protestowali ani przy jednej ani przy drugiej bramce , a co bardzo mi się nie spodobało to zachowanie trenera paszczyny bo ja rozumie że kibic może przeklinać na sędziego, piłkarzy, ale jeżeli robi to trener i to z ławki to dlamnie taki ktoś nie powinien nawet być trenerem w b klasie pozdrawiam


autor: ~anonim 2012-10-30 20:25:13

avatar A z ławki ostrowa to dam dopeiro dobiegały odglosy "kurwa jak ten matoł sędziuje" kupe chmstwa to wy przywiezliscie do Paszczyny .Wy sie lepiej wiezcie za siebie i swojego trenera a nie tutaj obrazacie Depte. U was to liczy sie tylko KASA KASA I KASA a i jeszcze powiedzcie ile jest od was chlopakow co grają z OSTROWA??


autor: ~ogar 2012-10-30 20:28:17

avatar Brak najskuteczniejszego napastika w paszczynie (Paweła Cieślika) spowodowalo brak zakończenia w zespole z Paszczyny.


autor: ~asd 2012-10-30 20:49:45

avatar w 100% zgadzam sie z ogarem ;) Głowa was by tam wszystkich przechodzil jak słupki ...


autor: ~kondi 2012-10-30 21:35:12

avatar Ale kto co zrobi jak chłop woli się przydko powiem "najebać" i nie być w stanie grac.


autor: ~anonim 2012-10-31 12:09:30

avatar srutututu majtki z drutu konczcie ten temat bo to nie ma sensu


autor: ~ lkspp 2012-10-31 18:39:12

avatar jaja muszą być! Paszczyna oleeeee!


autor: ~anonim 2012-11-02 11:03:27

avatar a ile chłopaków gra poza ostrowem synu :) ułan pelcyki i szalwa co gra u was jest to 4 dobrych chłopaków 3 z nich ma warunki na 4 ligę :) w ostrowie jest 6 chłopaków z ostrowa i masz cały skład z samej miejscowości deklu szalwa tak samo zaliczył występy w 4 lidze. Bracia rudni Grzesiek i Rafał oni tak samo są z ostrowa:)


autor: ~anonim 2012-11-02 11:07:55

avatar chuj z wami z paszczyny kurwy jebane. paszczynioki maja małe ptoki, pierdolone wiesniaki jak macie tak kosić to kurwa homonto i wio w pole orać na 4 skiby, zdaniem przeważnie wszystkich piłkarzy z B klasy stadion w Paszczynie powinien zostać zaorany i powinny zostac tam posadzone źmioki orlyki bo szkoda kobyły na pusto puszczać


autor: ~ddd 2012-11-02 23:59:43

avatar teraz mam pytanie jaka jeast historia paszczyny a ostrowa i jeszcze jedno zmień dilera albo dorośnij....


autor: lkspaszczyniak 2012-11-03 15:28:35

Profil lkspaszczyniak w Futbolowo Przepraszam za to wyrażenie ale : ZAMKNIJCIE WRESZCIE MORDY ... OSTROWIOKI I PASZCZYNIOKI
To się zaczyna robić nudne !!!


autor: ~anonim 2012-11-05 09:16:47

avatar ok


autor: ~MAOAM COLA 2012-11-10 16:17:48

avatar ok


Dodaj swój komentarz

Autor: Treść:pozostało znaków:

Najbliższe spotkanie

W najbliższym czasie zespół nie rozgrywa żadnego spotkania.

Reklama

Ostatnie spotkanie

LKS Zasów-MokrePaszczyniak Paszczyna
LKS Zasów-Mokre 0:0 Paszczyniak Paszczyna
2016-09-11, 16:00:00
    relacja »
oceny zawodników »

Najbliższa kolejka

Najbliższa kolejka 5
LKS Stasiówka - LKS Żyraków
LKS Żyraków - Czarnovia Czarna
LKS Łęki Górne - LKS Zasów - Mokre
LKS Pustów - LKS Nagoszyn
Borowiec Straszęcin - LKS Głowaczowa
Paszczyniak Paszczyna - Victoria Ocieka
Strażak Lubzina - Bodzos Podgrodzie

Wyniki

Ostatnia kolejka 4
LKS Zasów - Mokre 0:0 Paszczyniak Paszczyna
Czarnovia Czarna 3:2 LKS Łęki Górne
Bodzos Podgrodzie 3:2 LKS Pustów
LKS Głowaczowa 5:0 LKS Żyraków
LKS Nagoszyn 2:2 LKS Stasiówka
Kamieniarz Golemki 0:0 Borowiec Straszęcin
Victoria Ocieka 1:0 Strażak Lubzina

Najlepsi typerzy

Zaloguj się, aby typować.
Lp. Osoba Pkt.

Buttony

Zegar

Kalendarium

18

01-2018

czwartek

19

01-2018

piątek

20

01-2018

sobota

21

01-2018

niedziela

22

01-2018

pon.

23

01-2018

wtorek

24

01-2018

środa